Створюємо орнаменти
ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР § 14. Створюємо орнаменти Які ж вони красиві – наші українські орнаменти! Комп’юшку, навчи мене, будь ласка, малювати […]
ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР § 14. Створюємо орнаменти Які ж вони красиві – наші українські орнаменти! Комп’юшку, навчи мене, будь ласка, малювати […]
Розділ 5 ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 27 ЯК КОМБІНУВАТИ ГРАФІЧНІ ОБ’ЄКТИ Сьогодні ми: – дізнаємося, що таке комбінування об’єктів; – навчимося […]
Розділ 1 Алгоритми та їх виконавці 1. Команди і виконавці ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Що таке план та інструкція? Люди під […]
Раздел 3 Понятие о сообщениях, информации и информационных процессах 14 КАК ЧЕЛОВЕК ВОСПРИНИМАЕТ СООБЩЕНИЯ Мудрунчику и Элзику всегда интересно бывать […]
Розділ 4 Табличний процесор & 15. Виконання обчислень Обчислення в таблицях виконують за допомогою формул. Формула може складатися з математичних […]
Розділ 3 ПОНЯТТЯ ПРО ПОВІДОМЛЕННЯ, ІНФОРМАЦІЮ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ 15 ЯКІ ПРИСТРОЇ ПРИЗНАЧЕНЯ ДЛЯ РОБОТИ З ПОВІДОМЛЕННЯМИ Сьогодні ми: – […]
ПОШУК ДАНИХ ІНТЕРНЕТІ § 15. Правила пошуку даних в Інтернеті Дякую тобі, Комп’юшку. Завдяки отриманим знанням я вмію переглядати веб-сторінки […]
Розділ 4 Табличний процесор & 16. Використання вбудованих функцій 16.3. ВВЕДЕННЯ ФОРМУЛ З КЛАВІАТУРИ Функції в Microsoft Excel призначені для […]
Розділ 1. Алгоритми та їх виконавці 1.4. ФОРМИ ПОДАННЯ АЛГОРИТМІВ 1. Що таке алгоритм? 2. Якими способами можуть подаватися команди […]
АЛГОРИТМИ ТА ВИКОНАВЦІ 21. ОЗИРНЕМОСЯ НАВКОЛО 1 Склади алгоритм до кожного малюнка. 2 Намалюй алгоритм, за яким можна створити малюнок […]
КОМП’ЮТЕРИ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ 1. ПЕРША ЗУСТРІЧ 1 Розглянь малюнки. Закінчи речення. Так людина отримує 2 З’єднай за зразком. Що […]
РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ § 32. Створюємо презентацію Данилку, я приготував для тебе сюрприз! Сьогодні на уроці ми будемо створювати презентації-казки […]
Розд Іл 5. Комп’ютерні мережі 5.2. РОБОТА З ПАПКАМИ ТА ФАЙЛАМИ В ЛОКАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ 1. Для чого призначені комп’ютерні мережі? […]
Розділ 4 Табличний процесор & 14. Автозаповнення У програмі Excel є ще один зручний спосіб копіювання – автозаповнення. Цеп спосіб […]
ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ І КОМП’ЮТЕР § 10. Меню Данилку, роздивись уважно малюнки і скажи, що їх об’єднує і як ці об’єкти […]
4. Табличний процесор 4.2. Введення даних у таблицю З набором першого символу в активній комірці з’являється текстовий курсор, а в […]
Раздел 3 Понятие о сообщениях, информации и информационных процессах 13 О ДЕВОЧКЕ АННУШКЕ И ИНФОРМАЦИИ – Аннушка! А что я […]
Розділ 1 КОМП’ЮТЕРИ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ 3 ЯК КОМП’ЮТЕРИ ДОПОМАГАЮТЬ У СУЧАСНОМУ ЖИТТІ Сьогодні ми: – дізнаємось, як комп’ютер допомагає […]
4. Табличний процесор 4.4. Дії над вмістом комірок Діапазон комірок Щоб виділити діапазон суміжних комірок, потрібно встановити вказівник миші у […]
Розділ 2 ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 4 З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ КОМП’ЮТЕР Сьогодні ми: – дізнаємося, які […]
2. Алгоритми з повторенням і розгалуженням 2.1. Навчальне програмне середовище АЛГО Середовище АЛГО для навчання програмуванню створив Василь Петрів з […]
ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 10. КРАПКА, КРАПКА, КОМА 1 Поєднай натиснені клавіші із символом, що з’явиться […]
Розділ 1 Алгоритми та їх виконавці 5. Виконавці і події в середовищі Скретч ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо З яких команд може […]
Розділ 1 Електронне листування & 3. Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування 3.1. АДРЕСНА КНИГА Електронна пошта широко […]
РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ § 21. Форматування об’єктів слайда Комп’юшку, значення деяких властивостей малюнка я вже вмію змінювати. Навчи мене змінювати […]
ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 25. Різнокольоровий світ Комп’юшку, я знаю, що за допомогою комп’ютера можна не тільки створювати малюнки, а й […]
ПОШУК ДАНИХ ІНТЕРНЕТІ § 12. Інтернет Данилку, сьогодні я підготував для тебе цікаву історію. 1. Колись дуже давно люди жили […]
Розділ 4 Табличний процесор & 12. Ознайомлення з електронними таблицями 12.2. ВИДІЛЕННЯ КЛІТИНОК Усі дії я клітинками можна виконувати лише […]
Розділ 6 КОМПЮТЕРНА ПІДТРИМКА ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ 31 ЯК ПРАЦЮВАТИ З КОМПЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА ПІДТРИМКУ ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦТВА Сьогодні ми: – […]
2. Алгоритми з повторенням і розгалуженням 2.7. Оператори повторення. Цикл із параметром При складанні програм часто виникає необхідність багато разів […]