Текстовий документ і його об’єкти

Розділ 4 Текстовий процесор 18. Текстовий документ і його об’єкти ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Які об’єкти може містити текстовий документ? Удома […]

ВЕБ-ІНТЕРФЕЙС ДЛЯ РОБОТИ З ПОШТОЮ

Розділ 1 Електронне листування & 2. Створення електронної скриньки в безкоштовній поштовій службі 2.3. ВЕБ-ІНТЕРФЕЙС ДЛЯ РОБОТИ З ПОШТОЮ Веб-сторінки […]

ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР SCRATCH

Розділ 3 ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 12. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР SCRATCH Ти вже знаєш, що за допомогою комп’ютера можна створювати дивовижні малюнки. – […]

ВИДАЛЕННЯ ПАПОК І ФАЙЛІВ

РОЗДІЛ 1 ОПЕРАЦІЇ НАД ПАПКАМИ І ФАЙЛАМИ 4. ВИДАЛЕННЯ ПАПОК І ФАЙЛІВ Папки можна переглядати, створювати та копіювати. Інколи папку, […]

Знайомство з Рудим котом

АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ § 25. Знайомство з Рудим котом Данилку, познайомся – це Рудий кіт, що мешкає у країні Скретч. […]

Використання рядка формул

4. Табличний процесор 4.8. Використання рядка формул Excel створює зручні умови для запису формули в активну комірку. Формула (тут А1+В1) […]

Знайомство з програмою-браузером

ПОШУК ДАНИХ ІНТЕРНЕТІ § 14. Знайомство з програмою-браузером Сьогодні я навчу тебе переглядати веб-сторінки. Для цього потрібно обов’язково мати комп’ютерну […]

ЗБЕРІГАЄМО, ОБРОБЛЯЄМО, ПЕРЕДАЄМО

ПОНЯТТЯ ПРО ПОВІДОМЛЕННЯ, ІНФОРМАЦІЮ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ 14. ЗБЕРІГАЄМО, ОБРОБЛЯЄМО, ПЕРЕДАЄМО 1 З’єднай стрілочками, хто що вміє. 2 Встанови відповідність. […]

Безпечний Інтернет

БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ § 16. Безпечний Інтернет Данилку, а ти любиш казки? Сьогодні я приготував одну дуже повчальну казкову […]

ДЛЯ ЧОГО ВИКОРИСТОВУЮТЬ МОДЕЛІ

Розділ 2 Моделювання & 4. Поняття моделі та предметної галузі 4.3. ДЛЯ ЧОГО ВИКОРИСТОВУЮТЬ МОДЕЛІ Людина створює моделі для: – […]

ПРЕДСТАВЛЯЄМСЯ ПРОЕКТ

Розділ 7 ПОВТОРЕННЯ 35. ПРЕДСТАВЛЯЄМСЯ ПРОЕКТ Комп’ютерна презентація проекту повинна містити: 1. Титульний слайд, на якому вказана тема проекту та […]

АЛГОРИТМИ З ЦИКЛАМИ

Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 27. АЛГОРИТІЩ З ЦИКЛАМИ – У нашій школі проводилася виставка учнівських малюнків, – […]

Загадкові повідомлення

ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ І КОМП’ЮТЕР § 6. Загадкові повідомлення Комп’юшку, пограємо в гру? Я пропонуватиму тобі різні закодовані повідомлення та правила […]

НЕОБЫЧНЫЙ УРОК

Раздел 5 Объект. Графический редактор 22 НЕОБЫЧНЫЙ УРОК Сегодня у нас необычный урок рисования. Он состоится в компьютерном классе. Ты […]

Редагування тексту

ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ НА КОМП’ЮТЕРІ § 7. Редагування тексту Комп’юшку, я вчора похвалився таткові, що вже вмію працювати з комп’ютерними текстами, […]

ПОШУК МАТЕРІАЛІВ

Розділ 7 ПОВТОРЕННЯ 34. ПОШУК МАТЕРІАЛІВ Шукати цікаві факти про правила та засоби особистої гігієни варто розпочати в шкільній і […]

СТВОРЮЄМО ГРУ

Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 28. СТВОРЮЄМО ГРУ Ганнуся та Олесь придумали виконавця Човняр, який повинен перевезти на […]

Практична робота 1

Розділ 1 Алгоритми та їх виконавці 3. Практична робота 1. Виконуємо алгоритми ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Завдання Бали Завдання 1. Порядок дій […]

МАЛЮВАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРА

ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 26. МАЛЮВАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРА – ЦЕ ПРОСТО! 1 Обведи інструмент і його налаштування, яке було використане […]